Thursday, September 27, 2012

Pentas Akhir Pencarian DARA.COM


Siapakah yang bakal meraih kemenangan atau berjaya dalam Pencarian Cover Girl DARA.com. Juara bakal dinobatkan di Pentas Akhir yang akan diadakan pada Ahad ini, 30hb Sept 2012. Rasa berdebar-debar sebab salah seorang yang terpilih ke pentas final ni adalah cousin ku LYNDA ROSLAN. Siapa selalu buka facebook or beli tudung radiusite, nah gambar dia la terpampang pakai tudung2 radiusite. 

Kita pulak yang berdebar, padahal orang lain yang bertanding ni. Tapi harapan ni memang nak Lynda menang, insyallah... nasihat yong inda cuba yang terbaik keluarkan segala bakat dan paling penting confident k. Chaiyok! yong tau inda boleh buat... 


Isnin hari tu Inda ada datang rumah bagi 2 kad jemputan ke Final Pencarian Covergirl, of coz untuk yong dia ni dan mak uda. Pastu siap bawa tudung Radiusite seperti yang ku suka! So, me akan pakai dan menggayakan tudung ini ye pada hari kejadian. Baju?? hurm tema arabian apa lagi... jubah je la senang simple dan kemas. Habis cerita! Tak mo la over2 nanti tak ayu pulak.


GOOD LUCK LYNDA ROSLAN!
Nanti yong, mak uda (my mom), mak yang (mak Inda) n pak cik ku of coz ROSLAN tepuk tangan kuat2 bagi semangat kat Inda ok! 


No comments:

Post a Comment